Lidl se změnil v jedno velké staveniště

Tento článek je starší jednoho roku, jeho obsah tak nemusí odpovídat současnému stavu

SEDLČANY – Nejednoho zákazníka supermarketu Lidl překvapí čilý stavební ruch u objektu prodejny. Postupně tu dochází k rekonstrukci a zvětšení prodejní plochy. Stavební práce za víc jak 12 milionů korun potrvají několik měsíců, dojde při nich k modernizaci interiéru, výměně vybavení a především k výstavbě nové vlastní pekárny. Ta zákazníkům nabídne několikrát denně čerstvé a křupavé pečivo. Úprav dozná také parkoviště a úložiště nákupních vozíků. Závěrem rekonstrukce dostane objekt supermarketu i modernější venkovní kabát.

Diskontní řetězec Lidl vstoupil na český trh v roce 2003, kdy společnost otevřela v červnu prvních čtrnáct prodejen a do konce roku jich vystavěla celkem 50.  Za desetileté působení Lidlu počet prodejen po celé republice vzrostl téměř pětkrát na současných 229. „Uplynulých deset let na trhu považujeme za velmi úspěšné období. Naši zákazníci nám dokazují, že jdeme správným směrem a v oblasti maloobchodu máme v Česku pevné místo. Za 10 let jsme v České republice proinvestovali přibližně 19 miliard korun. V nejbližším období bychom se chtěli zaměřit na rozšiřování a modernizaci prodejen a expanzi skladových ploch,“ uvedl při příležitosti loňského jubilea Pavel Stratil, generální ředitel Lidl Česká republika.

V současnosti plánuje společnost proinvestovat více než 2 miliardy korun. Nové plány s sebou přinesou i řadu dodavatelských příležitostí pro české firmy a zároveň nová pracovní místa. Společnost Lidl platí v České republice za významného zaměstnavatele a v tuto chvíli zaměstnává přes 5 tisíc lidí. Diskontní prodejny Lidl patří spolu s hypermarkety Kaufland do německé maloobchodní skupiny Schwarz.