Martin Macík Jr. s Bohoušem si po dvou etapách Rallye du Maroc udržují vedení

SEDLČANY – Tovární posádka MM Technology s novým kamionem EVO 4 startuje na Rallye du Maroc a hned v úvodu ovládl 26 kilometrů dlouhý prolog. Posádce se dařílo i v prvních dvou etapách, když na Rallye du Maroc si posádka továrního kamionu MM Technology ve složení Martin Macík Jr., František Tomášek a David Švanda drží první příčku. Závodníky čekají ještě tři etapy, než závod vyvrcholí v pátek 11. října v oblasti Mengoub.

Kvůli nepřízni počasí došlo ke změně, původně plánovaná druhá etapa se stala etapou první a byla zkrácena na 180 km. Vedla kamenitým terénem, který se postupně změnil v nízké písečné duny. „Ze začátku jsme kličkovali mezi kameny, jeden jsme pravděpodobně i trefili, ale naštěstí to odnesl jen ráfek kola. V celé etapě nás skvěle podržely pneumatiky Prometeon, s přehledem zvládly všechny nástrahy na trati, a i díky tomu jsme etapu vyhráli,“ říká pilot Martin Macík Jr.

Druhá etapa o délce 267 km byla poslední etapou v oblasti Zagora. Kromě náročného terénu s sebou nesla i nelehkou navigaci, se kterou si ale posádka Bohouše poradila. „Druhá etapa stála za to. Navigačně těžká, ale tak to má být! Neztratil jsem se a těším se, co přinesou další tři etapy,“ hodnotí dosavadní průběh závodu navigátor František Tomášek. „Nebýt jedné malé chybky, která nás stála pár minutek, tak se nám zatím daří. Držte palce, ať to vydrží!“ dodal Macík.

Ve třetí etapě čeká závodníky přesun do oblasti Mengoub, která přinese závodníkům pod kola měkčí a písčitý terén s vysokými dunami. Posádka továrního kamionu MM Technology si tak naplno vyzkouší, jak si Bohouš poradí s náročnými výjezdy a sjezdy. „Bohouš zatím drží skvěle, kromě jednoho defektu, který budeme analyzovat. Nebránil nám ale v tom pokračovat v tempu, takže technika nám dělá jen radost,“ dodává mechanik David Švanda.

  Tradiční zastávkou před odjezdem na Dakar 2025 se stane 24. listopadu náměstí TGM

Zdroj/foto: MM Technology