Střední Čechy lákají na letní dovolenou u vody, a to pod dvojsmyslem ‚Pustit k vodě‘

STŘEDNÍ ČECHY – Pod názvem Pustit k vodě představila Středočeská centrála cestovního ruchu nový turistický produkt zaměřený na aktivní pobyt u vody i na vodě ve středních Čechách. Zároveň odstartovala kampaň, jejíž hlavním symbolem jsou růžové brýle a vtipné dvojsmysly. Středočeský kraj současně při této příležitosti zhodnotil návštěvnost kraje v minulém roce a symbolicky zahájil novou turistickou sezónu.

Kampaň Pustit k vodě je produkt zaměřený na aktivní pobyt u vody i na vodě ve středních Čechách. „Kreativní koncept vzešel z marketingového oddělení a poukazuje na každodenní či stresové situace, které mohou lidé hodit za hlavu, tedy pustit k vodě, a užít si aktivní dovolenou nejen na vodě, ale i u vody, a to jen pár kilometrů od hlavního města,“ přiblížil kampaň Jakub Kulhánek, ředitel Středočeské centrály cestovního ruchu.

Střední Čechy se představují jako destinace v pohybu. Výhodou regionu je rozmanitost a šíře nabídky aktivní turistiky, která je atraktivní pro všechny cílové skupiny i věkové kategorie. Hlavním přínosem produktu cestovního ruchu je zvýšení návštěvnosti v regionu, vyšší spotřeba služeb a tím i podpora lokální ekonomiky. Produkt Pustit k vodě sdružuje nejen nabídku aktivit na vodě, ale i turistické cíle a služby okolo vody.

Díky splavné Labsko-vltavské vodní cestě má region nejdelší síť vodních cest v Česku. Dokonce tím překonáváme známý produkt Baťův kanál a je zde i potenciál konkurovat zahraničí – v Holandsku a Francii je již mnoho let rekreační plavba velmi oblíbený způsob trávení dovolené. Vodní nádrže Slapy a Orlík nabízejí široké možnosti trávení vícedenní dovolené, provozování vodních sportů a koupání. Obdobně je tomu také na polabských pískovnách.

Zdroj: Středočeský kraj
Ilustrační foto: pixabay